Nytt og nyttig fra Færd

Stor interesse rundt lansering av nytt boligprosjekt

Skrevet av Kjell Gustumhaugen | 30. april 2024 11:37:01 Z

Tolvsrød Torg lansert med boligvelger utviklet av Færd

Vi har jobbet med eiendomsutvikleren Folksom over mange år og på ulike prosjekter. Nylig ble Tolvsrød torg lansert, et prosjekt vi har vært involvert i siden de første tankene rundt markedsføring kom vår vei i 2018. 

Vi kjenner på en liten stolthet for at prosjektet er lansert. Foruten å ha jobbet med merkevarebygging, grafisk profil, web, tekst og rådgivning, har vi denne gangen også utviklet en boligvelger for digital fremvisning av leilighetene

Funksjonsrik og skalerbar boligvelger

Tolvsrød torg er det første prosjektet hvor Færds boligvelger benyttes. Løsningen er skalerbar og kan benyttes av alle som selger leiligheter og nye boliger – fra eplehageutbyggere til store eiendomsutviklere. Løsningen kan enkelt implementeres på selgers eller prosjektets hjemmeside, og fungerer uavhengig av ekstern programvare eller tredjepartssider.

Enkelt for kjøper, tidsbesparende for eiendomsutvikler

tolvsrodtorg.no kan potensielle leilighetskjøpere raskt finne leiligheten som passer for dem. Leilighetskjøper kan enkelt sammenligne leilighetene og markere sine favoritter, i tillegg til å filtrere på relevante data som etasje, boareal, plantegninger og pris. 

Boligvelgeren effektiviserer jobben med å presentere prosjekt digitalt. Det er et kraftfullt verktøy som speeder opp prosessen med å legge det ut og presentere det på en god måte. Så lenge grunndataene er på plass, kan selger gjøre det meste selv, og spare masse tid. Med egen test drive-funksjon kan selger hele tiden se løsningen live. 

Egen integrasjon mot HubSpot 

Folksom bruker HubSpot som CRM-system som har sømløs integrasjon mot Boligvelgeren. Her fremgår detaljert innsikt i brukernes adferd slik at kundereisen og markedsføringen kan skreddersys. 

– Gjennom løsningen Færd har utviklet, får vi styring over kundereisen på vår måte. Boligvelgeren gir oss mulighet til å tilpasse funksjonalitet og utseende etter våre behov og effektiviserer prosessen betraktelig. Vi opplever at dette løfter kvaliteten på boligprosjektet og styrker evnen til å ivareta og lette kundereisen, forteller Henriette Throndsen i Folksom.

Over 470 personer på interessentlisten

Throndsen kan fortelle at det har vært en enorm respons rundt prosjektet siden lanseringen, og at de nå har over 470 personer på interessentlisten. 

– Vi ser at markedet har reagert veldig positivt på Tolvsrød torg, og har store forventninger til den videre utviklingen av hele området. Da vi nylig arrangerte et informasjonsmøte, hadde vi rundt 150 deltakere. Siden salgsstart har vi mottatt ti kjøpstilbud samtidig som mange er på liste og i vurderingsfasen for å kjøpe. Her ser vi virkelig at Boligvelgeren kommer godt til nytte.

 

Færd hjelper deg med ditt boligprosjekt 

Går du med planer om å selge leiligheter eller nybolig og ønsker hjelp med markedsføringen? Kontakt oss for en prat 🤩