Når vi utvikler nye nettsider, prøver vi alltid å løfte blikket og se framover. Da finner vi som regel frem til løsninger som er lønnsomme, også på sikt.
Når nye nettsider utvikles er det ofte mye som skal på plass. Det kan fort bli mer kostbart å implementere utvidede funksjoner senere, fremfor å rigge nettsiden for disse allerede i utviklingsfasen.
Med god planlegging i en innledende fase, kan nødvendige funksjoner enkelt «skrus på» når behovet oppstår. For at nettsiden skal være skalerbar, kostnadseffektiv og by på gode muligheter for integrert markedsføring, er det lurt å ta stilling til følgende spørsmål tidlig:
Om nettsiden skal ha mulighet for flere språk, er det viktig at de nødvendige modulene er på plass tidlig. Da kan nye språk legges inn senere uten omprogrammering.
Desto tidligere du tar en avgjørelse på dette, desto mer tid kan du bruke på å bygge dine egne e-postlister.
Legger du til rette for automatisering av e-postmarkedsføring på et tidlig stadie, vil du spare både tid, penger og ressurser senere.
Legger du til rette for chat tidlig, kan du bruke tid på å gjøre den mest mulig nyttig og effektiv for kundene dine frem til du velger å gå live.
Våre digitale rådgivere, Kim og Bjarte, hjelper deg med gode råd og smarte innspill – ikke bare i en tidlig fase, men hele veien!