Det er mange gode grunner til å bruke HubSpot – her er fem av dem!
HubSpot hjelper deg med å skaffe leads og bygge relasjoner med verktøy for å lage engasjerende innhold, optimalisere for søkemotorer (SEO) og håndtere sosiale medier fra ett og samme sted.
HubSpot lar deg målrette kampanjer basert på din idealkunde, spore resultater og optimalisere for maksimal effekt. På den måten får du informasjon tilbake om hva som fungerer, eller ikke fungerer i markedsføringen.
HubSpot kan automatisere oppgaver som e-postmarkedsføring, posting i sosiale medier og vedlikehold av CRM-data, slik at du kan fokusere på å bygge relasjoner og lukke flere avtaler. Ved å samle alt på et sted slipper du også å veksle mellom ulike programmer.
Med HubSpots verktøy for kundeservice, automatisering, segmentering og oppfølging, kan du løse problemer kjappere, spore henvendelser og sikre at ingenting faller mellom to stoler. Resultatet blir ofte fornøyde kunder som snakker varmt om din bedrift.
Om du er en liten start-up bedrift, eller en godt etablert virksomhet, så har HubSpot verktøyene og lisensnivåer tilpasset bedrifter uansett størrelse. Du kan velge løsninger og systemer tilpasset din virksomhet, som kan bygges på videre når behovene endrer seg, uten at du må bytte ut systemer.